THE MAGAZINE

דיינר אסייתי עם כל מה שטוב– קינג קונג

כנראה שלאחד את כל אומות העולם ממזרח עד מערב, מצפון ומדרום ולהגיד בקול רם ״די עם המלחמות״, יהיה בלתי אפשרי. אבל אם יש מקום שמאחד את כל האומות ומשכין שלום בדרך הכי טובה – זו היא רשת קינג קונג, דיינר אמריקאי אסייתי מקורי שעושה מידי יום אוכל אסייתי מומלץ ביותר

דיינר אסייתי עם כל מה שטוב– קינג קונג

כנראה שלאחד את כל אומות העולם ממזרח עד מערב, מצפון ומדרום ולהגיד בקול רם ״די עם המלחמות״, יהיה בלתי אפשרי. אבל אם יש מקום שמאחד את כל האומות ומשכין שלום בדרך הכי טובה – זו היא רשת קינג קונג, דיינר אמריקאי אסייתי מקורי שעושה מידי יום אוכל אסייתי מומלץ ביותר

מזרח ומערב התערבבו. בכל עיר מרכזית שנבקר בה בארץ ובעולם, כנראה שנמצא ״נגיעות״ של המזרח ולהפך. נודלס איכותי, משלוחי סושי ובכלל – לא קשה למצוא מסעדה אסייתית מומלצת אם תחפשו קרוב או רחוק.

המטבח האסייתי מאפשר גיוון ומתעסק בחומרי גלם מיוחדים המביאים צבע עז וטעמים נקיים ועמוקים לתוך הצלחת של הסועד והופך כל מנת דג נא, כל נודלס – לאיכותי. למזלינו, היחסים המורכבים של ארצות הברית עם המזרח הרחוק לא הגיעו עדיין לצלחת ואפשרו לדיינר אמריקאי לשלב את המטבח האסייתי ולהפך.

הטרנד הבא כבר כאן

ישראלים מאז ומעולם היו אלופים בלגלות את הטרנד הבא, את הדבר הבא שאנשים מחפשים, והנה – קינג קונג היא דיינר אסייתי שמגיש נודלס איכותי בצד מנות אמריקאיות מוכרות ואהובות, מנות מן המטבח היפני כמו סושי (גם משלוחי סושי) ועוד.

הטבח (כמובן גם הטבחית) הישראלי אוהב את המטבח האסייתי שמאפשר לו לזגזג בקלות בין צמחוני לבשרי ומה שביניהם שמבטיח אוכל אסייתי מומלץ, איכותי וטוב. איך אומרים? ככה מגלים את אמריקה. ואת סין. אולי ככה עושים שלום?

פופולארי בלי מקום לטעויות – דיינר לכולנו

כולם אוהבים לשבת בדיינר אמריקאי. דיינר אמריקאי מביא איתו חופש מסויים ושחרור, כי כשאנחנו מדברים על דיינר לכולם ברור שלא מדובר במסעדת מישלן בדנמרק, אלא אנחנו מדברים על אוכל שמשלב חברה, הגינות במחירים וישנו תיאום ציפיות ברור בין הקהל למסעדה, גם בלי לדעת.

למשל, חיפשתם עם בן או בת הזוג שלכם או גם עם המשפחה שלכם משלוחי סושי לערב נחמד, או מסעדה אסייתית מומלצת כדי לחגוג, קרוב לוודאי שכן תמצאו נודלס איכותי או אוכל אסייתי מומלץ. אפילו אין על כך ספק.

אבל דיינר אמריקאי ואסייתי כמו קינג קונג עושה מנות נהדרות לילדים ולכל המשפחה, עם אפשרויות חלוקה. מנות פשוטות ומורכבות כאחד. אז כדי להפוך מסעדה אסייתית למומלצת צריך מלבד חומרי הגלם, גם ראש, וכנראה שכאן הבינו איך עושים זאת.

האם קיימים משלוחי סושי במסעדה?

כמובן. באתר וברשתות החברתיות תקבלו מידע על דילים מיוחדים במשלוחים ועוד על אוכל אסייתי מומלץ.

בעצם, למרבה המזל בארץ, מסעדה אסייתית מומלצת או בכללי האוכל האסייתי בארץ מומלץ כי הוא מכיל בתוכו את האוכל הרך, הפשוט והפחות מתחכם של המטבח האסייתי.

אם בעבר, לפני תחילת הרשתות החברתיות וכשאוכל חולק למעמדות, הייתה נטייה לחשוב שאוכל אסייתי וסושי הם למעמד הגבוה. המזל שלנו הוא שבמטבח כולם שווים,

כל בני האדם באשר הם אוהבים אוכל. כאשר יש אוכל טעים, הוא נאכל. כשאנחנו מקבלים לשולחן מנה דשנה של נודלס איכותי, או משלוחי סושי – הלב בהחלט שמח.

היכן ניתן למצוא מתכונים לאכול אסייתי מומלץ?

כיום בכל ערוצי הסטרימינג והרשתות החברתיות תמצאו מתכונים, סרטונים וטיפים מיוחדים

מהמומחים.

אבל עדיף ללכת על בטוח: ישראלים התאהבו בסושי ומשלוחי סושי נהפכו לדרך קבע לעבור ולהעביר את השבוע. בקינג גונג, הדיינר שמתפרש בכמה מקומות בארץ, מוציאים משלוחי סושי, מנות ווק ושאר הפתעות מהתפריט בהתאמה אישית לצרכים של קהל היעד ובעיקר לפי הדרישות של כולנו לאוכל וחומרי גלם מעולים.