THE MAGAZINE

המנות האסייתיות המומלצות של קינג קונג

אחד המרכיבים החשובים ביותר במסעדה אחרי האוכל, זה הצוות: צוות המלצרים והמלצריות הם מי שמקשר בין הרעיון הגדול של השף לבין קהל הלקוחות. אז איך תדעו האם מנת הווק מומלצת, או איזה סושי איכותי יותר?

המנות האסייתיות המומלצות של קינג קונג

אחד המרכיבים החשובים ביותר במסעדה אחרי האוכל, זה הצוות: צוות המלצרים והמלצריות הם מי שמקשר בין הרעיון הגדול של השף לבין קהל הלקוחות. אז איך תדעו האם מנת הווק מומלצת, או איזה סושי איכותי יותר?

מלצרות היא עבודה קשה מכל מיני סיבות, אבל העיקרית שבהן שמלבד החובה בלהכיר את כל מנות התפריט, מורכבותן והיכולת להתאים כל מנת ווק מומלצת לשתיה מסויימת, או סושי איכותי שכל השולחן יוכל להנות ממנו, על המלצר או המלצרית לדעת כל מרכיב ומרכיב במנה.

כאשר אתם מגיעים למסעדה שעוד לא ביקרתם בה, בטח אם מדובר בדיינר אמריקאי שמשלב כמה סגנונות קולינאריים ושמות לא גנריים בעליל (כלומר, ״שניצל״ זו מילה מוכרת. ״פאד קפאו״ – פחות) עליכם להרגיש חופשי לשאול את המלצר הכל כדי שתצאו מהמסעדה מרוצים.

סושי איכותי יכול להיות משלל סוגים, ולאחרונה החלו מקומות להגיש את הסושי בתצורות כאלה ואחרות מלבד התצורות המוכרות. יש לציין שטבח מצויין ידע לעשות סושי איכותי בצורתו הרגילה והלא רגילה. מה שהופך נודלס למומלץ, סושי לאיכותי ומנת ווק מומלצת למחשמלת ומרטיטה את הלב בכל ביס זו הדרך. התבלין המיוחד, או צורת ההגשה שמאפשרת לכל הרכיבים במנה לצאת ולקבל את המקום שלהם על הצלחת כדי שאם כבר מדובר באוכל אסייתי, שבאמת יהנה מכל העולמות.

היום המוקפץ קופץ יותר גבוה. ובהרבה

כשהאוכל האסייתי הגיע למחזותינו ניתן היה לחשוב שכל האוכל האסייתי הוא מוקפץ. המילים ״נודלס מוקפץ״ הכלילו את כל המאכלים האסייתיים שמוקפצים על מחבת הווק שיוצרת נודלס מוקפץ באותו הטעם.

אבל עכשיו ברור שאין מילים לתאר את השינוי שעבר על התחום. בעצם אולי יש, ננסה: נודלס מוקפץ והסיבה לפופולאריות הגדולה שלו היא לא רק בזכות היותו טעים ומהיר, אלא בזכות הגיוון של הנודלס שיכול להיות מוקפץ, הרטבים והתוספות. כל נודלס יכול להיות מוקפץ ומומלץ, השאלה איך.

כל מה שצריך לדעת על המנה הבאה

נודלס מוקפץ קלאסי, פשוט הוא עשוי מאיטריות ביצים המוקפצות עם בשר או עוף ברוטב פיקנטי שיכול להיות גם מתקתק והרי לכם נודלס מומלץ טעים ופשוט.

אך היום אנחנו הולכים למסעדה לא רק כדי לאכול, אלא כדי להנות. מסעדה היא כמו בילוי במוזיאון ולכן המטבח עושה הכל שהמנות יהיו לא פחות ממדהימות.

בהרבה מסעדות בארץ ובעולם נודלס מוקפץ יכול להיות מאטריות שעועית, אורז ואפילו מירקות נוספים המדמים נודלס, אבל אופן ההכנה הוא עדיין על הווק הרותחת שיוצרת מנת ווק מומלצת ובלתי נשכחת.

עצה שלא חייבים לקחת, אך רצוי – נסו לגלות ולטעום כמה שיותר ולהיפתח לסוגים שונים של מטבחים וטעמים. סושי איכותי יכול להיות בשילוב שונה לחלוטין ממה שאתם התרגלתם עד עכשיו והכרות עימו יכולה לעשות לכם רק טוב. מבטיחים.

האם באמת לשאול את המלצר על מנות מומלצות?

תמיד ובוודאי. מסעדה כבר לא בילוי זול, כולם רואים ומדברים על זה כל יום וכל היום.

המטרה שלכם היא ההנאה ולכן תמיד תשאלו את המלצר או המלצרית על הסושי האיכותי, מוקפץ מומלץ במיוחד שהם מתחברים אליו באופן או אישי או תגידו את טעמכם האישי בלי ״לדפוק חשבון״, כי בסוף החשבון מגיע וכדאי שתיהנו.

כאשר אתם במסעדה אסייתית חפשו את מנות החלוקה הגדולות והשוות ביותר, למשל, סושי איכותי הוא נהדר מכמה סיבות – כיף לחלוק אותו, כיף שכולם טועמים והוא מאפשר הזמנה של מנות ווק מומלצות שכדי לחלוק ולהותיר מקום לקינוח.