THE MAGAZINE

קינג קונג – משלוחי אוכל אסייתי אמריקאי

ארצות הברית של אמריקה היא אכן ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות. אם אינכם מבינים על איזו הזדמנות מדובר – כמובן שמדובר במדינה עם האפשרויות הקולינאריות הגדולה בעולם. בואו להכיר אותן

קינג קונג – משלוחי אוכל אסייתי אמריקאי

 

ארצות הברית של אמריקה היא אכן ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות. אם אינכם מבינים על איזו הזדמנות מדובר – כמובן שמדובר במדינה עם האפשרויות הקולינאריות הגדולה בעולם. בואו להכיר אותן

הדבר הראשון שעולה לנו לראש כאשר מדובר על משלוח של אוכל סיני או יפני הוא הקופסא הנצחית שבה אוכלים אותו, בפרט במשלוחים. אבל למעשה, מסעדה אסייתית תמיד הייתה חווייתית לעולם המערבי וכאשר מסעדות אסייתיות החלו להיפתח בכל העולם, גם השילוב של הדיינר האמריקאי הקלאסי עם דיינר אסייתי החל להוכיח את עצמו.

עכשיו, השילוב הזה הופך את קינג קונג למסעדה מגוונת, רב תרבותית וטעימה במיוחד גם בישראל. ובנוסף, היא מוכיחה שאוכל הוא כבר לא רק אוכל. אוכל מצולם לפני שהוא נטעם ואין מה לעשות עם זה, חוץ מלאכול, ליהנות ו...לצלם.

למה להזמין אוכל אסייתי?

היתרונות הגדולים ביותר במסעדה אמריקאית בכלל ושל אוכל אסייתי במשלוח בפרט, זה המגוון העצום עם שלל טעמים מהמזרח הרחוק. להבדיל ממאכלים אחרים בעולם, אלו מאכלים שההכנה הביתית שלהם קשה במיוחד ולעיתים דורשת טכניקות מיוחדות.

אם דיינר אמריקאי מכיל את המאכלים הקלאסיים והאהובים ביותר, אז דיינר אסייתי אמריקאי משלב מאכלים מוכרים מן המזרח הרחוק, בין אם מדובר בסושי, דים-סאם – כופתאות הממולאות בכל מיני דברים נפלאים ולצידן רוטב סויה ושומשום ועוד.

מסעדה אסייתית מחייבת אוכל סיני?

לעיתים חושבים שמסעדה אסייתית ובכלל אוכל אסייתי במשלוח, כולל בתוכו את כל מדינות היבשת (שהיא היבשת הגדולה בעולם) ולכן, לפני שמזמינים במסעדה, כדאי להסתכל בתפריט בלי קשר לסוג המטבח.

המטבח הסיני ואוכל סיני במשלוח הגיע לישראל בתחילת שנות ה-90 ולאט לאט כבש את ללבות הקהל. אוכל סיני דומה אך שונה מאוכל אסייתי, כאשר אוכל סיני בסין הוא חריף יותר, בשרי הרבה יותר וכמובן – לא כשר.

בכל מסעדה אסייתית אליה תלכו תמצאו בתפריט גם מאכלים ממדינות ספציפיות, אוכל תאילנדי, ויאטנאמי ואוכל סיני וכמובן גם אוכל אסייתי המאפיין דיינר אסייתי אמריקאי ״כמו שצריך״ שיש בו את כל הטעמים.

אוכל מאמריקה, תפריט מאסיה ומשלוח עד הבית

אם יש משהו נוסף שאפשר להגיד על אוכל אסייתי במשלוח ומסעדה אסייתית בכלל, הוא שהאוכל תמיד נראה אלגנטי, יפה וצבעוני. אם בעבר מסעדות אסייתיות היו קטנות ושכונתיות, כיום לאוכל אסייתי ואוכל סיני ישנן מסעדות גדולות שמאכלסות כמות גדולה של אנשים מידי ערב וכמובן, עושה אוכל אסייתי במשלוח המגיע להרבה מקומות בארץ.

את תפריט המסעדה האסייתית ומנות הדגל של המסעדה, כמובן תמצאו ברשת החברתית ובעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של המסעדה, בהן היא מפרסמת תמונות של אוכל סיני מיוחד שנעשה במיוחד ליום מסויים, אווירה של מסעדה אסייתית וכמובן תפריט מעודכן להזמנת אוכל אסייתי במשלוח.

דיינר אמריקאי אסייתי מאפשר הגעה מוקדמת וגם הגעה יחסית מאוחרת למסעדה וזאת כדי לבדוק באינטרנט, באתר המסעדה וכמו שהזכרנו קודם, ברשתות החברתיות, היכן שהכל קורה. בנוגע לשעות ספציפיות, שבתות וחגים ובירור רצוי תמיד להתקשר ולא לסמוך אך ורק על שיקול הדעת שלכם גם אם הוא אינו מטעה אתכם לעולם.

האם יש קוד לבוש?

אם בעבר מסעדה אסייתית הייתה עממית, פשוטה וקטנה, כיום בארץ וגם בישראל ניתן לראות פריחה אדירה. בהתאם, מסעדה כזו לעיתים מצריכה לבוש מהודר יותר שעשוי לכלול גם קוד לבוש מסוים.

לא רוצים להתגנדר? כמובן שאחד הדברים הכיפיים ביותר הוא להזמין משלוח של אוכל אסייתי או אוכל סיני במשלוח ולהתענג עליו בלי לצאת מהבית.